niedziela, 30 listopada 2008

Zabytkowo - Erasmusowo :)



... Koldingowe zamyslenia...



z Agi !



z dachu KoldingHusu :)



z Aneczka przed Koldinghusem z widoczkiem na jeziorko :)



W galerii sztuki tez bylysmy :) A co :)






Pelne zainteresowanie dunskim zabytkiem :)



Na dziedzicu KoldingHusu :)



Pewnej pieknej niedzieli, postanowilysmy sie wybrac do Koldinghusu - jednego z najstarszych zabytkow w Koldingu :) Koldinghus jest jednym z najstarszych krolewskich palacow w Danii. Niestety w 1808 roku zostal spalony i zostaly tylko romantyczne ruiny :) Taka jest oficjalna wersja :) Dla mnie to jest takie polaczenie klasztoru z wiezieniem :D zreszta sami zobaczcie :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

taaaak kolinhus... szalu nie bylo, nie rzuil nas na kolana, ale przynajmniej zdjecia ladne wyszly ;]hehehe

Unknown pisze...

KAROLINA!!!! Ty sie przestan ze mnie smiac! i bierz sie za referta!!! a ja hmmm moze cos ugotuje, co?

ale serio chcesz zrobic galerie ze zdjeciamy naszych obiadkow (mina z drzaca warga)...

Anonimowy pisze...

Karolina no ale fajnie bylo w tym muzeum... moglysmy zobaczyc nasze ukochane Kolding z gory :):):)

a widok byl az po horyzont :) i znowu nam sie przypomnialo ze swiat nie konczy sie na tym cudownym i kochanym w morde kota miejscu:))

anusiaczek

p.s. mmmmmmmm... czuje rosol :)

Anonimowy pisze...

hihi śliczne fotki Kropku:) jestem fanką szczególnie jednej - tej w zamysleniu :P dawno Cie takiej nie widziałam.... ehhh w ogóle Cie dawno nie widziałam! No ale juz wkrótce szykuje sie wielka impreza. Buziaki duże!
Kropeczek

mag.o pisze...

Karolina! Jak Ty super wyglądasz w tym długich włosach!!!Boskoooo!! BUZIAKI!Z deszczowej Lizbiny!